Sunday, January 2, 2011

大事回顧2010 (下) (修正版)

今年的下集順利寫完,因為我現在用的是BLOGGER XD
no offense to Y BLOG,BLOGGER真的好多了
只計auto save都夠贏啦…!

....................................................................................

七月
開波前,例牌要癲下…
即興團即興成功,多謝FI借出場地 =]
睇相都知無個正常…左起三個傻人一張被(註:香港七月係熱喎!唔係澳洲)
中間有位人兄唔知係咪想chok樣、然後有個好似控制唔到條俐、右邊個位就頭頂枕頭
不過最唔正常個個應該去左幫呢班傻仔影相 =D

睇波團,只有兩個支持西班牙
當西班牙入波個刻,佢地差d俾我地溶左 XD
FI爸唔見左既?應該幫我地影緊相?!

人生第一次這樣排時間表
這麼空閒的時間表,在香港應該不會出現
經過禱告、代禱,轉堂成功
這張圖真是極品(就是那個full字!) XD

小學畢業到中學都畢業了,才第一次真真正正回母校逛逛
適逢Debby從美國回來,4人行回小學
小學的設備比李中的更完善,讓我歎為觀止!

某夜的小學聚,人不太多,勝在水口真過茶
和民->松記->麥記,deal和wolf我們都玩了。盡興!
今次我有另外兩種card games介紹你們,幾時有空?

某夜,即興團又即興,今次打邊爐。
炎炎夏日開冷氣吃火鍋,非常不環保…
歡迎新團友Kenny XD
被打要PEACE

八月
飯局前一晚發生9級大地震
還好最後化險為夷,經一事,長一智

老死團又有飯局,他們為我餞行
唔合格個d下次識做啦!
去食糖水,FI小姐出巡,大家讓路!
我稱之為:薯的神作
長山水遠,橫風橫雨。你們風雨不改去送機
多謝薯、靜、方糖,感動!

九月
除Wing以外,妳和Candy是我在Perth最好的朋友
知道你的決定,有點失落(難得我們可以同cell,哈哈)
不過作為朋友的我,當然會撐妳撐到底

某日service前

記得那是馬尼拉事件後某天
大家心情麻麻,去會合你前,我從家裡步行至Murdoch Station
途中,
在妳回去前跟妳去亂拍,享受
同妳ex-employer合照一張啦
何解kick my asss?
太無聊!

A day to remember
the 1st time I capture a double-rainbow
the 1st time I see 3 rainbows in a row
the 1st time I lead worship 

the1st double-rainbow I've ever captured!
and u can see the reflection on the ground!
話時話,我個對都仲未畫!
大伙兒去送機,又有個路人甲既?!
SHOW TIME!
好緊要呀!第一次去睇SFAS,因為上年來得太遲,錯過了
Search For A Star,Raymand已完全融入,哈哈

翌日combine servive @EJL,my church,my home





十月
某個星期日,combine service後
要搵處能容納我們的餐廳有難度,所以那天我們去picnic

Viola, Wing, Jovan, Lena浸禮
cell group,雖然未整人
無啦啦點解要去Murdoch Tarvern,貪玩 =P
我地玩緊大話骰,終於學識左…

十一月
趕功課、忙測驗、準備考試的月份
第一個大學的學期,懶到出汗…!
幸好在準備考試期間有你們一起溫書
ECL Camping Group,如果沒了這個,後果不堪設想
成績比之前退步了,但以我這樣的hea
有個CCD已經「執到」…
下學期,向D和HD前進!

Last Murdoch service in 2010- Attack of the nerds

月尾回港。咦?你又返香港?
對呀…這是特別的一次
上次班機早上變夜晚
今次就倒轉,可以早12小時回來,正
同機有Raymand, Lewis, Angus, Olivia,好不熱鬧!

十二月
被「偷走兩個」冬天後,今年終於有冬天啦!
回來後首要任務去減肥,但飯局不斷…
日本餐、BBQ、做冬飯局 x2、朋友飯局 xN?
那我怎樣減?!

今年再一次交換禮物,換之前想要回自己準備那份。超低能…
Wing腸胃不適,臨時更改行程
大家俾面派對,多謝各位 XD
先去金禾打機,玩完「雞肉酸痛」
之後去潮館晚飯,玩monopoly deal式交換禮物
最後獲得牛牛card game一副
超興奮的說,事關前一日才想過要買
飯後去TW海旁立即玩…途中公園熄燈
幸好有電筒,哈哈
竟然忘了拍照,失策,下次吧!

第一個hkies cell終於成團!
看了天作之盒,以前看過那本書,蠻感人的
cell前card games, cell後dinner, dinner後再card games
這班人真是中毒太深!無時無刻都玩紙牌遊戲
(下次要出篇寫card games的,來一個card games大晒冷!)
之後愈玩愈high,全世界今天不回家
翌日我還要去領回鄉證,3點半我和Wing先行投降
聽聞那班情緒高漲的朋友一直玩天光!
來一個茶餐廳早餐再分渡揚鑣

我發覺每次聚會,都忘了合照留念!
所以12月的無相睇啦!

2 comments:

  1. 換禮物果陣幾驚你唔Force steal Edwina =w=

    ReplyDelete
  2. 我本來想要番自己個份,但諗落要番自己個份咪冇左交換禮物既意義 XD
    冇揀錯,哈哈

    ReplyDelete