Thursday, January 28, 2010

我的挪移大法

話說到這邊後, 我個人開始有少少潔癖, 又忽然愛上了整齊
(實情是在香港時都愛整齊, 只不過房間實在太亂太亂, 想整想齊都無從入手...)
所以我一到Perth時就告訴自己, 這次, 我的房間要整整齊齊!!

所以趁學期完了, 假期又未完時, 整理一下
其實本身都不太亂, 所以執前執後都差不多
(還是應該說, 執完都好似無執過?! lol)

Principles of JC's cleaning- 挪移大法
方法十分簡單
其一是將A和B的擺放位置對調
其二是將物件通通疊整齊
其三是其一和其二的混合體, 挪移大法最高境界是也!!

如果都未明, 請看以下示範圖

Before


After
只不過將d野疊番整齊少少, 望落順眼好多, 正


Before
我的小小圖書角, 好掛住香港個大書櫃>﹏<


After
你可能會奇怪乜解我要掛兩個月曆...
其實09個陣一個都冇
不過一到10, Auntie就送左個褔字月曆俾我 =)
而親愛的某人更厲害, 早在我9月尾飛之前就親手造定一個送我 =3=

Econ上面黑色個兩本, 係我同Bowl兩個無知小女孩用左XX蚊買既Mass Comm二手書, 基本上唔洗用... 加買貴左... lol


Before
時間過得好快, 已經過左1個trimester
讀多一個trimester就可以番香港渡假!!

試都考完, 當然要整理一下好亂既notes
(乜唔係應該考試前就執好咩?!)


After
PR(下中)一枝獨秀, 要出動超厚folder先放得晒d notes...
Econ(左上)算係萬千寵愛, 唯一有note book既一科... haa
Mass Comm(右下), 最hea最無聊既一科, 基本上係"包PASS"既一科
Statistics(右上), 雖然冇note book, 不過比econ更用心寫notes, 事關呢科open book test+exam wakaka




若然你看完圖解都未見明白, 天呀, 儒子不可教也...



在打字期間, 突然想起上次跟Bowl和Candy去City時的一番對話
JC: 知唔知係Perth最唔值錢既係咩~?!
JC & Bowl 同時搶答: 時間!!! (咪當我痴線, 世上有句話叫自問自答)
Candy: 哈哈哈哈...!! (不是無奈, 而是贊成, OK?!!)

香港人在珀斯竟然說出如此"大言不慚"的一句話
看來短短幾個月我們就被澳洲人同化了, 哈哈

No comments:

Post a Comment